Ønsker du et virkelighedstjek og få afprøvet dine personlige og faglige kompetencer i et eksekverende og forretningsorienteret HR-miljø samt bidrage til udviklingen af en iværksættervirksomhed drevet af ildsjæle? Så er du måske GO:WORKs nye HR-praktikant fra august 2015.
Dit arbejde vil bestå af en række eksekverende HR-opgaver, herunder udarbejdelse af stillingsopslag og gennemførelse af interviewprocesser; primært til vikariater, men også til fastansættelser. Ligeledes vil du deltage i det koordinerende arbejde omkring booking af vikarer til virksomhedens kunder samt opfølgning og få mulighed for at prøve kræfter med nysalg og mersalg.

Om os
GO:WORK er en vikar- og rekrutteringsvirksomhed ejet og ledet af en ukuelig iværksætter. Du vil blive del af et dynamisk team der pt. tæller: To HR-praktikanter, en HR konsulent, en HR- og marketingmedarbejder, en økonomiassistent og en Commercial Manager (iværksætteren ;-)).
GO:WORK fokuserer på rekruttering af unge og studerende til midlertidige og permanente stillinger inden for områderne: Lager, produktion, økonomi, ingeniørarbejde, salg, kundeservice og diverse. Vi servicerer virksomheder i hele Danmark fra kontoret i Odense C.
Det afgørende for virksomhedens succes er, at der til enhver tid udvælges de absolut bedst egnede kandidater til de respektive jobs – mennesker med den rette holdning.

Vi tilbyder dig
En udfordrende og varierende hverdag i en iværksættervirksomhed, hvor du indgår som en vigtig spiller i relation til den daglige drift og til at sikre en optimal service over for kunder og kandidater. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med en iværksætter, der vil fungere som din praktikvejleder, og få en bred kontaktflade til mange typer mennesker. Du vil få stort ansvar i virksomheden, samt egne ansvarsområder, der vil være tilpasset til dine kompetencer. Det ligger os meget på sinde, at du får et udviklende og lærerigt forløb, som du kan bruge i din videre færd.

Arbejdsopgaverne vil overvejende bestå af:
HR
– Interview med kandidater – primært til vikariater, men også fastansættelser
– Håndtere referencetagning på kandidater
– Booking og opfølgning på vikariater
Administration
– Håndtering af timesedler, herunder sikre at alle timesedler modtages, registreres samt klargøres til lønbehandling
– Håndtering af indkomne CV’er og ansøgninger
– Besvarelse af opkald
– Registrering af data i kandidatdatabase, samt opdatering
Salg & Markedsføring
– Mersalg i forbindelse med opfølgning på vikariater
– Opdatering af website og sociale medier
– Mødebooking i forbindelse med referencer

Arbejdstiden er ca. 30 timer om ugen.
Praktikken er ulønnet og finder sted på vores kontor på Hunderupvej 23 i Odense C.
Du skal starte primo august 2015 og praktikken varer 4-6 mdr. Forløbet tilpasses den enkelte kandidat og fastlægges inden opstart.

Om dig
Du skal være i gang med en kandidatuddannelse, som vil være relevant for de arbejdsopgaver, vi kan tilbyde dig, og du har, via dine studier eller erhvervserfaring, stiftet bekendtskab med forskellige HR-discipliner.
Desuden besidder du nedenstående personlige kvalifikationer:
• Du er fleksibel, og har ikke noget imod at blive og hjælpe til, når der er behov for det.
• Du skal kunne håndtere store udsving i aktivitetsniveau, hvor det forventes af dig, at du bevarer overblikket.
• Du er god til at prioritere dine arbejdsopgaver og kan vægte at få løst de vigtigste opgaver først.
• Du er proaktiv og vedholdende, hvilket vil sige, at du bliver ved med at klø på, indtil opgaven er løst, hvor umulig den end synes at være.
• Du er selvstændig og initiativrig og dermed ikke bange for at kaste dig ud i at løse nye opgaver, da du hurtigt vil få overladt arbejdsopgaver, som vil være dit ansvar.
• Du er struktureret og gør tingene ordentligt og dobbelttjekker om nødvendigt. Dvs., at du løser opgaven, som den forventes af dig, at den skal løses. Du springer absolut ikke over, hvor gærdet er lavest.
• Du trives i en udadvendt rolle og kan kommunikere på dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning ASAP til HR konsulent Lena Nielsen på: lena@go-work.dk. Skriv: ”HR-praktikant” i emnefeltet.
Ring for yderligere oplysninger på tlf.: 6610 6500. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Du er også velkommen til at kontakte vores nuværende HR-praktikant Carina Petersen på tlf.: 66 10 65 00, hvis du skulle have nogle spørgsmål til, hvordan det er at være praktikant i GO:WORK.